srijeda, 29. travnja 2015.

1. maj - praznik rada + odstunost sa bloga


- HeiHei. Prvo bih se htjela jakoo ispričat zbog moje odsutnosti. Ja mislim da je zadnji post koji sam objavila bio u 27.02. možda i prije. Bila sam odsutna zbog selidbe. Kad smo se preselili u novi stan nismo imali interneta ni računala tako da nisam mogla ništa objavljivat. Sad imam internet i računalo i sve potrebno hahaha tako da sad očekujete dosta fashion i diy postova.

- Pošto je u petak 1. maj odlučila sam o tome napisati ovaj post.Ne znam za vas, ali ja gotovo uvijek za 1. maj idem na neki jednodnevni ponekad i višednevni izlet s obitelji i prijateljima. Kod mene je to kao praznik u kojem se okupe svi obiteljski prijatelji i provodimo dan u prirodi zajedno. Obično idemo na neke livade i u prirodu gdje možemo trčati i zabavljati se. Ne znam je li i vi inače idete igdje,ali probajte nagovoriti roditelje da odete na neki izletić. Ili jednostavno s prijateljima otiđite negdje i zabavljajte se. Pa krenimo.

- Evo prvo manje zanimljivog dijela( za neke hehe ). Zapravo me jako zanimalo zašto je 1. maj praznik pa sam malo istraživala na internetu i zainteresirala se. Dakle 1. maj je praznik rada koji se obilježava kao spomen na radničke prosvjede u Chicagu 1. svibnja/1. maja 1886. godine. u tim sukobima s policijom je poginulo više radnika,a 8 ih je osuđeno na smrt.U spomen na taj događaj odlučilo se da će se svakog 1. maja održavati radnički prosvjedi. Naravno to nisu više pravi prosvjedi nego se samo na taj dan ne radi tj. to je praznik rada.

- Sad kad znamo o povijesti krenimo na malo zabavnije teme.


1.Grickalice 

- Mislim hellou tko još ide na izlet bez grickalica i slatkiša. Prije nego što krenete idite u najbliži dućan i kupite neke od svojih omiljenih slatkiša i naravno piće. To možete također kupiti na putu. 
Neki slatkiši iz mog izbora bi bili: Skittles bomboni, Moto keksi,Cedevita bomboni i Arizona iced tea sa okusom breskve i crnog čaja. Savjetujem vam da ne kupujte čokolade jer zna biti dosta vruće pa će vam se čokolada rastopiti. 


BTW. jeste probali ovu nutellu snack&drink. Ja jesam kad sam bila u Italiji. O moj Bože to je tako savršeno. Inače to je obična nutella sa onim malim štapićima sšto se umoče u nju i sa sokom sa strane. *----* 

2. Outfits

- Za outfit predlažem nešto ležerno i comfy  jer ipak idete u prirodu i šećete se. Predlažem da imate naočale ili kapu jer je jako bitno zaštititi oči od UV zračenja,a  i možete dobiti sunčanicu. Ja se za takve izlete oblačim spotski i ležerno. Uglavnom neku širu majicu kratkih rukava i tajice/gege/uske rastezljive hlače/leggings ( zavisi kako tko zove ) ili krake hlače, Na noge obujem ili starke ili neke udobne patike. Važno je da ne obujete štikle jer će vas nakon 1 sat hodanja zaboljeti noge. 
Evo nekih primjera: 

*sve cijene će biti u kunama



*naočale: H&M - 69,90kn 
ogrlica: H&M - 29,90kn
tenisice: H&M - 69,90kn
majica: H&M - 149kn
hlače: H&M - 99,90kn


3. Dodatci

- Meni je osobno pomalo dosadno dok se vozim do odredišta tako da uvijek uz sebe ima časopis ili neku knjigu.Ako hoćete čuti moje savjete za knjige javite se u komentar. NAPOMENA: Nekom smeta čitanje u vožnji tako da don't do it ako pijete tablete protiv mučnine za autobuse,avione...Moj must have u autu su slušalice. Meni su osobno draže one male, a ne one velike što idu preko glave. Tako da skinite sve svoje omiljene pjesme i uživajte.Ako je kod vas jako vruće onda obavezno uzmite kremu za sunčanje jer ne želimo se s putovanja vratit crveni. Ako idete negdje u prirodu gdje ima velikih trava moj savjet vam je da kupite neku kremu protiv krpelja. Jer znate kako se kaže bolje spriječiti nego liječiti. 




- Nadam se da vam se sviđa post i da sam vam pomogla. Lijepo se zabavite ako igdje idete. Još jednom se ispričavam.Ly<33



Broj komentara: 6:

  1. Odlican post. Zaista mi se mnogo dopada i hvala ti na ideji za grickalice. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. ♥ Outfiti su lepi, a i hvala na grickalicama. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, vidi se da si se potrudila ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Omg, hvala ti punooo♥♥♥ Ne mogu vjerovat da si mi ti komentirala *oooo*
      Ti si mi nešto poput uzora hihi♥♥

      Izbriši