petak, 27. veljače 2015.

- Common White Girl Tag

- Znate li da je za 22 dana po kalendaru počinje proljeće? Ja jedva čekam to razdoblje jer se sve više bliži ljeto i sve je opuštenije ( osim kontrolnih hehe ). Inače proljeće kao godišnje doba mi nije baš drago. Ali tako se bliži ljeto. I još važnije ljetni praznici :D . Zato sam odlučila radit Winter tag. Ja već odbrojavam dane do ljeta,pa da se malo vratim u stvarnost i zimu. Let's go!

1.Omiljeno piće iz Starbucks-a?
- Nerado ovo priznajem, ali nikad nisam probala. Ali jako bi voljela probati tu kavu na slamčicu hehehe kako ja volim reći



2.Koliko ti dugo treba da se spremiš ujutro? 
- Pošto kao što sam rekla u post My morning routine for school koji možete pročitati OVDE , obično se dignem prekasno pa to sve napravim na brzinu. Otprilike 10-20min. 

3.Koliko selfie-a napraviš u toku dana? 
- Pa ne puno. Obično krenem da se slikajem pa izbrišem sve slike jer ispadnem užasno. 

4.Koliko imasš instagram slika i followersa?
- Moj instagram profil služi samo da ja pratim osobe,ne oni mene. Tako da imam možda 1 post i 30-ak followersa,

5. Da li ikad kažeš LOL ili OMG naglas?
- OMG,naravno da da, LOL. 

6. Da li nosiš jedan odjevni predmet više puna?
- Naravno da da. Kakvo je to pitanje uopće. Nisam neka bogatašica,iako ne vjerujem da i Paris Hilton to radi. 

7.Da li si rasist?
- Ne. Kad je čokolada u pitanju niko je ne sudi po boji ( je li bijela,crna,tamna,mlječna ) pa zašto bi ljude. Svačije srce je jednako. 

8. Koliko twittova imaš? 
- 4+ tisuće hahaha.

9. Instagram,Twitter ili Tumblr?
- Instagram :)

10. Što najčešće radiš?
- Visim na računalu,mobitelu,televiziji. Ležim. Drogiram se čokoladom....jesam rekla da ležim? 

11. Koji su ti omiljeni youtuberi?
- MayBaby, Bethany ♥♥♥

12.Koliko često sređuješ nokte?
- Ovisi koliko mi je dosadno hehe.

13.Da li si šopingholičarka?
- VELIKA! 

14.Koliko si puta pogledala Mean Girls?
- Jedan put prvi dio,jedan put drugi dio. Ne vidim smisao u tome da neki film gledaš 2154148 puta. Osim naravno Sam u kući, bez njega Božić nije Božić.

15. Da li imaš mnogo odjeće?
- Moglo bi se reć ☺ 

16. Da li slikaš svoju hranu prije nego što je pojedeš?
- Da, tako mi je ukusnija kad mogu gledat njenu sliku na instagramu i jest je -.-

17.Da li svakog dana nosiš šminku?
- Nope.

18. Kakve su ti ocjene u školi?
-Bistre kao gusti sok haha. Šalim se do sad sam prolazila s 5.00 ( nerd )

19.Kakvu frizuru obično imaš?
- Spuštena, rep,punđa 

20. Da li uvijek izgledaš pristojno?
- Trudim se. 




23 komentara:

  1. Odličan post. Nekako sam se i ja pronašla u ovom postu , što znači da smo sličnog karaktera. :)

    P.S. Oskar Special post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    Blog ti je stvarno odličan i samo tako nastavi!
    Posjeti moj blog i plz napiši mišljenje; myworldajla.blogspot.com
    Mnogo bi mi značilo .... ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično je, volim tag postove. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Svidja mi se tvoj blog.*-*

    http://iliveinfictionalworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas lep post :)


    Hoces da budemo medijski partneri ? ♥
    I uclani se u moj blog,ja sam u tvoj :D

    http://selenatorwoeld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. odlican post, super blog!
    poseti moj blog i uclani se♥
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim da citam tagove, tako da mi se ovaj post bas dopao :)

    runa-luna-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Extra postic..
    Pogledaj zato moj blogic http://feshalafashion.blogspot.com/
    woooow kakva rima -_- haha <3

    OdgovoriIzbriši
  9. ''Bistre kao gusti sok'' hahah prvi put čujem tu foru. A sad ću da zezam društvo i da im govorim ovo kad se prave pametni :)))
    Danas VEĆ samo 6 dana do proooooooleća :))

    Kapege life moments :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post!
    Pratim te preko gfc-a prati i ti mene ako zelis: http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odgovori su kul i neki su me nasmejali iskreno od srca haha super post ♥

    Poseti moj blog & pridruži se → lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Post je cool ♥♥♥
    Poseti moj blog i pridruzi se : http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi I nominated you for the Liebster Award, all the rules & questions are on my blog.
    Hope to see you participate, thanks.

    heels2hairx0.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Zanimljivi odgovori :D Pratim tvoj blog <3

    -posjeti moj blog, nominovana si u natjecanju, pa pogledaj pravila:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši