petak, 6. veljače 2015.

My way - novi blog


- Prvo da se predstavim. Zovem se Martina i imam 13 godina. Mislim da su ti za sad najvažnije informacije. Pa evo odgovora na par pitanja u vezi bloga koja bi vas mogla zanimati.

- Zašto sam odlučila pisat bloga?

 - Pa već duže vrijeme sam planirala napraviti blog,ali nekako uvijek bi se predomislila. Ili nisam znala uredit blog ili nisam imala ideju za pisat. Ali eto došao je i taj dan kad  sam rekla sebi: "Martina,mrdni svoje dupe.Piši blog." Ali zašto? Pa blog bi trebao biti moje bježanje od stvarnog svijeta. Čitam dosta blogerica i  mogu reći da sam jako zadivljena njima. Imam najdražih koje neću baš sada reći,ali jednom ćete saznati. :) Inače sam jako kreativna i radim dosta DIY stvari. Za to sam se počela zanimati otkad sam saznala za Bethany Motu ( za one koji ne znaju to je poznata youtuberica).

- O čemu će moj blog biti?

 - Došli smo i do tog pitanja. Pa blog bi trebao biti više nešto kao fashion blog. Znači davala bi savjete o šminkanju,modi...naravno da će bit i DIY postova jer kao što sam rekla to jednostavno obožavam. A i za savjete možete pitati. Naravno na kraju svakog posta ću vas pitati o čemu bi htjeli idući post da bude.

- Zašto je naziv My Way

  - Pa tražila sam nešto cool za naziv i ovaj mi se jako dopao. Nisam vidjela da itko ima takav naziv pa sam htjela nešto originalno. My Way mi se baš nekako uklopio pošto ja uvijek sve radim na svoj način. :D

- Hoću li fotografirat sa svojim fotoaparatom ili?

 - Pa da budem iskrena i nemam svoj fotoaparat. Ponekad koristim mamin,ali moj mobitel također ima jako dobru kameru. Tako da je odgovor fotografirat ću sa svojim mobitelom ili nekad maminim fotoaparatom.

- Koliko ću često objavljivat i hoću li se trudit oko bloga?

 - Pa ja znam da s blogom pogotovo uspješnim ( kakvim se nadam da će moj bit ) treba biti odgovoran i trudit se. Postove ću se trudit objavljivat barem jedan put tjedno.

- Imam li nekog uzora od blogera?

- Pa meni su svi blogeri super ali moram istaknut da mi se nekako najviše dopada Tijana's Diary . Ona piše o svemu i jako je talentirana. Obožavam čitati njene postove. Pa Tijana nadam se da ćeš mi pomoći. ♥

To bi bilo to za prvi post, u komentare ↓ pišite o čemu bi da idući post bude. Love you. ♥



Broj komentara: 6:

  1. Želim ti sreću,i da imaš puno čitalaca,i da uspeš!
    Nemoj da odustaneš itd.. :3

    Učlani se i pogledaj moj blog ako ti se sviđa:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecno♥
    Uclani se http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, učlani se i ti u moj ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim ti sreću u blogovanju, puno čeličnih živaca, jer biti bloger nije lako.
    Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj.
    justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši