srijeda, 13. svibnja 2015.

Martina priča o...prijateljima.


- Hajj. Planirala sam da ovaj post bude više kao diy post,ali nikako da kupim stvari potrebne za taj diy. Tako da sam odlučila pisat o ovome. Ali zato očekujte idući post da bude diy.

- Prvo da kažem da ovime o čemu ću pričati ne planiram nikoga povrijediti.



- Znači nešto što mene može najviše razočarati i povrijediti je kad ti se neka osoba pretvara da ti je prijatelj,a iza leđa ti govore užasne stvari. A još najgore kad razlog tomu navede da je samo htjela bit popularna. Takvi ljudi vam u većini slučajeva nisu tako predivni prijatelji. Ne kažem da su oni loši kao osobe nego da s vama možda jednostavno nisu kliknuli.Predlažem vam da se malo udaljite od takvih ljudi jer vjerovatno će vam biti bolje bez njih. Ali isto tako ako se to samo jedan put desi možete samo popričati o tome i dogovorit se da nećete više. Ne morate se nakon jednog puta odmah posvađati, svi griješimo naravno. Ali bitno je znati učiti na pogreškama. 



- Jedna od mojih velikih motivacija u životu je "budi onakav kakav želiš da drugi budu prema tebi". Ali nažalost ima "prijatelja" koji tebe namjerno postavljaju u neugodne situacije, vrijeđaju te pred svima, gade tvoj modni ukus, tvoja sviđanja u glazbi, samo zato što nisi kao oni. Pa ljudi moji, ti ljudi nisu neka ekstra vrsta loših prijatelja nego oni jednostavno nisu sigurni u sebe,ali to ne žele priznat. Ima ljudi kojima je teško udijeliti drugoj osobi kompliment. Nažalost takvih je dosta  u današnje vrijeme. Bitno je da se vi trudite biti nekom dobar prijatelj i pomoći mu,a to što ta osoba to ne zna cijeniti nije vaša krivica. 


-  Ako si nekome prijatelj samo zato što ima novca,jer ti kupuje marendu i slično. Onda bolje nemoj biti. Ako ti je netko pravi prijatelj znat će te cijenit makar ne bio tako bogat jer pravi prijatelji će gledati kakav si kao osoba. Ne po tvojem imovinskom stanju. Jer to 100% nije tvoja krivica. 


- I zadnje. Ali ne i najmanje važno. Nemojte se bojati reći nekome oprosti. Ako ste povrijedili nekoga,a  to niste mislili jer je to bio trenutak ljutnje. Najbolje se ispričati. Nekima to puno više znači od toga da se ti ideš sad opravdavati. Nitko nije savršen. Niti će bit. Ponavljam, svi griješimo. A na tom drugom je da nam oprosti ili ne. Ako smo mu toliko značili lako će oprostit. 

- Nadam se da vam se sviđa post. Da napomonem nisam se nikome osobno obraćala. Niti imala namjeru ikoga uvrijediti. ♥♥ Ly :*


Broj komentara: 25:

  1. Divan post. Slazem se sa tobom oko svega i u pravu si. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, bas se oko svega sa tobom slazem!
    Poseti moj blog, uclani se ako zelis, noovi post je tu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno sročeno! Ali, želim dodati, ja vjerujem da ima Boga i da netko sve to vidi. Prije ili poslije će takvi ispaštati :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Bog sve vidi,Bog sve zna. Inače hvala♥

      Izbriši
  4. Lepo napisano, slažem se sa tobom. :) Od prijatelja tražim da budu iskreni prema meni, da mi ne pričaju iza leđa, da me ne procenjuju na osnovu izgleda ili materijalnih stvari i pre svega da me ne vređaju pred drugima. Takvi prijatelji zapravo i ne mogu da se nazovu pravim prijateljima. Oni to samo pokušavaju da budu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!! Slažem se sa svačim što si napisala!! :)
    Izgled bloga ti je super!! :)

    Poseti moj blog i ako ti se svidi, komentariši!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Wooow, I love it! Enjoy the week honey!

    I invite you to join my worldwide giveaway: Polka dots dress

    Do you want to follow each other? Let me know and I'll do the same:
    My blog | Bloglovin

    (ღˇ◡ˇ)♥(ˇ∗ˇღ)

    OdgovoriIzbriši
  7. Slazem se sa svim sto si napisala. Vidi se da se bas trudis.♥

    Poseti moj blog, i uclani se ako hoces.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. These quotes are amazing, I love them! Follow for follow? :)
    xoxo, Ivette
    Glamour State Of Mind

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Jako zanimljivo! Jooojj zoveš se Martina, kao Martina Stoessel (ako si čula za nju, glumi u seriji Violetta), preprelepo ime!
    P.S. Ako bi želela da se malo više družimo, poseti moj blog i učlani se:

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post.Slazem se sa svime sto tu pise.
    Pogledaj moj blog:http://milenaslife12345.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post! U potpunosti se slazem sa tobom. Mnogo mi se svidja ova poslednja slika sa papiricem. <3 :*
    Poseti moj blog i ako zelis postani clan. Puno bi mi znacilo! <3 :)
    Link: http://macteagirl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši