utorak, 30. lipnja 2015.

Q&A with me. :)


- Helou ljudi. Prvo želim zahvaliti na 34 sljedbenika i povodom toga odlučila sam napravit Q&A.
Pa krenimo. ♥


1.Koji mobilni imaš?

- Imam Samsung Galaxy S4 mini.

2.Omiljeno voće?

- Pa rekla bi da je to banana. Ali ljeti obožavam i lubenice. *---*


3. Da li imaš neki moto u životu?

- Dap. "If you can dream it,you can do it." - Walt Disney

4.Da li bi skakala padobranom iz aviona?

- Pa zvuči jako zabavno. Vjerojatno bi,ali bi se prije nego što bi skočila popišala u gaće. XD

5.Da li pevaš dok se tuširaš?

- Ne pjevam. Više donosim neke životne odluke i razmišljam o životu. XD

6.Što najviše voliš u vezi leta?

- Pa volim to što nema škole,učenja,obaveza i mogu biti po cijele dane vani s prijateljicama. Naravno volim i kupanje.

7.Kad bi morala jednu pesmu da slušaš do kraja života,koja bi to bila?

- Pa trenutno sam uživljena u Masterpiece i Flashlight od Jessie J, pa bi onda jednu od tih.





8.Citat koji te najbolje opisuje?

- Hmmm, pa ne znam. Ali vjerojatno ovaj:


9. Tvoja omiljena boja?

- Indigo plava XD i roza.

10. Što obično radiš kad ti je dosadno?

- Gledam seriju, pa sam tako pogledala već 5 njih,pa možete zamisliti koliko mi je dosadno u životu.
Ako hoćete idući post može biti o mojim najdražim serijama. Javite se u komentar što mislite o tome.

11. Ko te je inspirisao da napraviš ovaj blog?


- Tijana sa Tijana's diary. Jedan dan sam naletjela na njen blog pa sam ga skoro cijelog pročitala i bila sam opsjednuta. Onda sam počela čitati još par blogova te sam dobila želju da i ja pišem.

12.Koliko dugo imaš ovaj blog?

- Od 6.2.2015.

13.Omiljeni bend?


- Ne slušam baš bendove,ali ako moram 5SOS ili Fifth Harmony.

14.Najdraža hrana?


- Palačinke s Nutellom mmmm. :D



15. Najdraži blog?

- Pa imam dosta dragih,ali ću izdvojit Tijanin jer me je ona potakla na blogovanje.

16.Što voliš raditi u slobodno vrijeme?


- Volim se bavit blogom,izlaziti vani s prijateljicama,ići na more,gledati serije i čitati knjigu.

17.Koje su boje zidovi tvoje sobe?


- Malo svjetlije tirkizne,ako to postoji.LOL


- To je bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio jer sam ja uživala pisajući ga. Još jednom hvala na 34 sljedbenika. Volim vas. * Ako imate prijedlog za idući post javite se u komentar*



















23 komentara:

  1. Bas mi se svidjaju odgovori. Kakva slucajnost, i ja donosim zivotne odluke dok se tusiram, haha. Ja bih volela da sledeći post bude o tvojim omiljenim serijama posto sada tragam za nekom dobrom pa mi treba preporuka. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični odgovori. :) Ja nekad pevam, a nekad, takođe, donosim odluke i razmišljam o životu. :) U slobodnom vremenu radimo skoro sve iste stvari, haha. :D Volela bih post o serijama, iako ih već gledam dosta. Mislim, jedna više od tvojih ponuđenih ne može da škodi. :)

    jasminadi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jakooo zanimljiv post. Drago mi je sto si odgovorila na moja pitanja. ♥ Tijana je izvrsna blogerica

    OdgovoriIzbriši
  4. Napiši sledeći post o serijama molim te,jer ja ne znam koje da gledam. -.-

    Odličan post i odlični odgovori.

    Pogledaj moj blog,i učlani se ako ti se svidi:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Napiši sledeći post o serijama molim te,jer ja ne znam koje da gledam. -.-

    Odličan post i odlični odgovori.

    Pogledaj moj blog,i učlani se ako ti se svidi:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Slazem se sa Jovankom, volela bih da napises sledeci post o serijama. :)
    Mnogo mi se dopada tvoj blog, vec ga pratim. Mogu ti reci da imas i te kako talenta za pisanje, to govori nacin na koji si odgovorila na sva ova pitanja. Ja sam po prvi put sada odslusala obe pesme Jessie J i mnogo mi se dopadaju! Hvala ti sto si ij podelila sa nama. ♥

    Uclani se i ti u moj blog ako zelis. :)
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, to mi puno znači. Idući će post najvjerojatnije bit o serijama. Drago mi je da ti se sviđaju pjesme. ♥

      Izbriši
  7. Predivan post!Inace, imas divan blog i samo tako nastavi! :* http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/summer-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan izlged bloga. Moje omiljeno voće leti je lubenica. :)
    I da, više nemaš 34 člana, sada imaš 35.:)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, ja sam takođe zaražena serijama, ne znam koju prije da počnem gledati haha :)

    Pogledaj moj novi post, i ako ti se sviđa zaprati me. <3
    http://myfdiaary.blogspot.com/2015/07/would-you-rather-tag.html#comment-for

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post!! :*
    Poseti moj blog i ako ti se svidi ne zaboravi da se uclanis! ;) <3
    http://macteagirl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši