utorak, 7. srpnja 2015.

- My favorite series.




- Hellou... Ako ste čitali moj prošli post onda vjerojatno znate da obožavam gledati serije. Gledam ih i kad mi je dosadno i kad moram učiti,uglavnom opsjednuta sam. Nadam se da se i vama dogodi hehe. Pa da ne duljim,krenimo na bit posta.

Pretty Little Liars



- Prva serija koju sam pogledala je PLL. To je bilo prije 2-3 godine. I bila sam opsjednuta. Ali onda se na Domi TV prestala prikazivati,a ja tada još nisam znala da se može gledati i na internetu, pa sam prestala gleadati. Sve u svemu sad sam nastavila s gledanjem. Ukratko radnja se vrti oko 4 prijateljice: Hanne,Emily,Arie i Spencer koje su nakon nestanka najbolje prijateljice,"kraljice" grupe, počele dobivati poruke od nepoznatog broja koji se potpisuje s - A. - A ih nastavlja mučiti uništavati im živote... Više neću govoriti da vam ne spoilam previše. 

GLUMCI: Ashley Benson,Lucy Hale, Troian Bellisario, Shay Mitchell
OCJENA: 9/10
PREPORUKA: Za sve ljubitelje misterioznih i krimi serija,sa daškom ljubavi i romantike 

The Vampire Diaries


- Ovu sam seriju pogledala na nagovor prijateljice. Iskreno nisam očekivala da će bit ovako dobra. Dosad ima 6 sezona,a 7 izlazi u 10. mjesecu. Uglavnom radnja se dešava u izmišljenom gradiću zvanom Mystic Falls u Virgini-i.U školi se pojavio novi misteriozni učenik zvan Stefan Salvatore. Naime on se zaljubi u Elenu Gilbert i oni kasnije budu zajedno. Ali Elena uskoro saznaje strašnu istinu o njemu. On je VAMPIR, a Elenina najbolja prijateljica je vještica. Uskoro u grad dolazi Stefanov "zločesti" brat Damon. I tako se radnja isprepliće.

                         GLUMCI: Nina Dobrev,Paul Wesley,Ian Somerhalder,
                                                    Candice Accola,Kat Graham
                                                      OCJENA: 10/10 
                              PREPORUKA: Za sve ljubitelje nadprirodnog 

Teen Wolf



- Ova serija mi je apsolutno najdraža. Radi se o dvoje najboljih prijatelja Scott-a McCall-a i Stiles-a Stilinskog. Sve počne kad Scotta ugrize vukodlak i on to postane. Oni žive u Beacon Hills-u. Kao i u većini škola i u njihovoj postoji "najpopularnija" cura. To je Lydia Martin. U školu dolazi nova cura Allison Argent,a Scott se zaljubljuje u nju. Oni su skupa neko vrijeme,a zatim prekinu. Scott-u u savladavanju njegove vučje strane pomažu Stiles i Derek Hale,rođeni vukodlak.

GLUMCI: Tyler Posey,Dylan O'Brien,Holland Roden,Crystal Reed,Tyler Hoechlin
OCJENA: 10+/10
PREPORUKE: Za ljubitelje nadprirodnog, sa dozom humora i romantike

The Originals



- Ovu sam seriju nedavno gledala. U nekim trenutcima mi je dosadna,a u nekim prenapeta. Radnja je povezana s Vampirskim dnevnicima, pa preporučam da njih prvo pogledate. Radi se o obitelji Mikelson, obitelji prvobitnih vampira, u kojoj je najjači hybrid Klaus ( vampir i vukodlak ). Uz Klausa je uvijek njegov brata Elijah i njegova sestra Rebekah. Oni dolaze u New Orleans,grad koji su oni osnovali. Ali tamo zateknu Marcel-a koji sada upravlja gradom. Marcel-a je davno prije Klaus usvojio i odgajao ga kao rođenog sina te na kraju pretvorio u vampira. Klaus upada u svađu s njim te se obojica lažno pomire. Klaus se zaljubljuje u Camille koja je obična djevojka, po struci psihijatar te mu pomaže u problemima. Hayley je vučica koja je trudna sa Klausom.

GLUMCI: Joseph Morgan,Daniell Gillies,Clarie Holt,Charles Davis,Danielle Campbell
OCJENA:8+/10
PREPORUKA: Za ljubitelje nadprirodnog i romantike

Gossip Girl




- Ovu sam seriju tek počela gledati,ali mi izgleda odlična. Radi se o društvu bogataša sa Manhattan-a. Serena Van Der Woodsen je najbolja prijateljica sa Blair Waldorf. Ali Serena iznenada i nenajavljeno otiđe u internat i nakon nekog vremena se vrati. Nakon što se vratila pokušava izgladiti stvari s Blair koja je ljuta na nju.Ispostavi se da je Serena otišla jer je spavala sa Nate-om, dečkom od Blair. Na kraju se pomire,a Serena se zaljubi u Dan-a koji ne pripada bogatim obiteljima s Manhattan-a. Glavni lik je Gossip Girl koja vodi blog o Mannhattan eliti,ali njen identitet je nepoznat.

GLUMCI: Blake Lively,Leighton Meester,Penn Badgley
OCJENA: 9+/10
PREPORUKA: Za ljubitelje romantike i drame

- Serije koje planiram pogledati: Supernatural,Once upon a time,The 1OO 
Ako ste pogledali ikoju od tih serija recite mi u komentar što mislite.

- Nadam se da vam se post svidio. O čemu želite da idući bude? Ly♥


Broj komentara: 17:

  1. Prve 3 serije silno zelim da gledam ali nemam neki program. :/

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Možeš na internetu gledati. Ja gledam serije na HD filmovi

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajne serije.Opisala si ih toliko zanimljivo da bih sve pocela gledati ☺ ♥ I ja obozavam PLL i stigla sam do 3 sezone,i jako je uzbudljivo *---* Inace pored PLL gledam The Carrie Diares,koja je STRAVA serija! ♥ Ne mogu da ti je opisujem,ali obavezno pogledaj.Mozes gledati na kinoteka.ba ali moras da se ulogujes i otvara se puno linkova ali to samo obicno zatvori,i ne treba ti JAVA ☺ ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na prijedlogu. Čula sam za to. Vjerojatno ću pogledat. ♥

      Izbriši
  4. Baš bih volela da pogledam prvu seriju. Sve moje drugarice pričaju samo oo Gosip Girll i o PLL :3
    Imaš super blog. Lepi su ti postovi. Sledeći post bi mogao biti DIY!

    Moj blog na novom linku:
    http://milicamihaela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. IMAŠ ODLIČAN UKUS ZA SERIJEEE!! SVE SAM IH ODGLEDALA I SJAJNE SU!
    TI SI ODLICNA I SAMO TAKO NASTAVI :*

    Ehh...da objavila sam svoj prvi post radi predstavljenja sebe.. Ako te nešto zanima u vezi mene, pitaj, mozda imamo zajedničkih interesovanja ;) http://ksenijacakic.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja nikad nisam gledala Gossip Girl, ni Pretty Little Liars, a svi kazu da su odlicne serije. I moracu da se nakanim da odgledam.:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Puno hvala na divnom komentaru na mom blogu! ♥ PLL je super serija kao i The Vampire Diares :) Odličan post. za ostale serije nisam čula, ali pogledat ću opise na Internetu <3

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve što sam tamo napisala je istina. Obavezno pogledaj ostale serije. ♥

      Izbriši
  8. TEEN WOLF, aaa najbolja serija ikada! ♥
    I GG takođe!

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Učlani se, molim te, jako nam znači!
    Mi smo se učlanile kod tebe!

    OdgovoriIzbriši
  9. I love TVD <3
    http://i-am-dominica.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam u planu da gkedam PLL. :D
    Poseti moj blog, novi je i uclani, ako ti se svidi. :* http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Imas divan blog!
    Zapratila sam te, poseti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti <3
    majalivinglife

    OdgovoriIzbriši