srijeda, 25. veljače 2015.

- 5 favourites youtubers + 17 sljedbenika



- Prvo vam želim zahvaliti na 17 sljedbenika. Jako sam sretna. Nadam se da vam se sviđa moj blog i da ćete ga nastavit čitati. 
-Ovaj post je prvo trebao biti February favourites, ali kod mene je jako oblačno pa slike loše ispadaju.
Zato sam odlučila ovaj post posvetit youtuberima. Ne znam je li znate ali ja jako volim youtubere. Obožavam gledati njihove videe,diy projekte itd. Let's go!

1. MayBaby 
- Ona mi je definitivno najdraža youtuberka. Prije mi je bila Beth najdraža ali ona je jako neredovna. 
MayBaby ili Megan DeAngelis je youtuberka čiji kanal nije samo o modi. Na njenom kanalu ima puno diy projekta,uglavnom svega zanimljivog. Ona priča preslatko.A ima savršene oči. Jako je redovna i to je jedan veliki plus za nju. Daje puno savjeta za školu,mršavljenje...

 Njen najnoviji video:


2. MacBarbie07
-MacBarbie07 ili Bethany Mota je moja druga najdraža youtuberka. Kao što sam rekla prije je bila prva. Ima super diy projekte,jako je kreativna i smješna. Obožavam njene savjete i videe. Jedini minus je to što je neredovna. 

Njen najnoviji video: 



3. Zoella
- Ona mi je preslatka i ima presladat britanski naglasak. Obožavam njene videe, Presmješna je i ima savršene oči. Najdraži su mi  njeni challange videi.

Najnoviji video:


4. AlishaMarie
- Nju sam tek počela gledat,pa nemam ništa puno reći o njoj. Preslatka je. Moj najdraži video od nje je Chloe's morning routine. Inače Chloe je njen pas( awww preslatka je).Redovita je. Ima super savjete. 

Najnoviji video: 



5. Mylifeseva
- Nju sam također tek počela gledat i jako mi se sviđa. Ima super savjete i preslatka je. Inače se zove Eva Gutowski. Redovita je. Ne znam šta da još kažem.

Najnoviji video:


-Još jednom hvala na 17 sljedbenika. Oprostite što nisam pisala 6-7 dana. Jednostavno nisam mogla uhvatit slobodnog vremena od škole. Nadam se da vam se sviđa post. Love youu. ♥♥



Broj komentara: 11:

  1. Ja sam pratila samo Beth ali posto retko snima prestala sam... :(
    poseti moj blog sandrin-kutak.blogspot.com pa ako ti se svidi followaj ga! :) ♥
    P.S. takmicenje na blogu

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja volim da gledam Bethanyne videe, ali slažem se da je neredovna, mada pogledam svaki njen video i svaki je divan. :) I većinu ostalih jutjuberki koje si navela takođe volim da gledam. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post , veoma originalna ideja. Ja inače najviše volim da gledam videe od Zorannah i stilababe09 . Onda volim da gledam Evu Gutowski , AndresChoice , Bethany , Alishu itd... :)
    -M.S.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Zaboravila sam da dodam , posetite moj blog ako možete:
      styleonfirstplace.blogspot.com

      Izbriši
  4. Ja samo pratim May baby i Beth!Super post!
    http://samokreativno.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! :D
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja volim da gledam Bethanyne i May baby videje.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim da svi prate youtubere osim mene. Pripisala bih ovaj ''propust'' svojim godinama, ali sve sto ne znam saznam kad neko izbaci ovakav post, pa ih rado citam. :) Ako zelis da pratimo jedna drugu poseti moj blog. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je super. Sve te youtubere pratim. Bas mi je zao sto Bethany Mota ne snima cesto vide-e jer su stvarno korisni i dobri. ♥
    NOVI POST; ♥
    http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Post je super. Sve te youtubere pratim. Bas mi je zao sto Bethany Mota ne snima cesto vide-e jer su stvarno korisni i dobri. ♥
    NOVI POST; ♥
    http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši