četvrtak, 12. veljače 2015.

- Valentine's day with best friend


-  Pošto je Valentinovo za 2 dana odlučila sam i ja u moru tih postova pisati  o njemu . Ali ovo neće biti neki obični post za Valentinovo na temelju gdje ići sa dečkom,kako se provest sa dečkom,što jest sa dečkom...
- Znam da ima puno nas koji nemamo dečka pa se osjećamo kao da Valentinovo nije za nas i najradije bi da nas pregazi autobus da ne moramo gledati to ljubakanje, prodavanje ruža i ostalo. Ali nigdje ne piše da Valentinovo ne možemo slaviti s frendicama. Okupi ekipu ili samo vas dvije i pecite kolače u obliku srca,gledajte ljubavne filmove. Ipak kažemo da je Valentinovo dan ljubavi,a ljubav ne mora biti samo sa nekim dečkom za kojim si luda. Tko kaže da ne možemo slaviti Valentinovo s frendicama ili obitelji? Pa i njih volimo? Evo nekih savjeta kako provesti nevjerojatno Valentinovo s prijateljicama. 


#HRANA

- To je za mene jedno od najvažnijih stvari poslije dobrog društva. Jer nitko ne voli gledati filmove bez kokica ili tračati bez trunka čokolade. Za ovaj post nisam stigla ništa sama slikati jer jednostavno nisam imala vremena,a jako sam htjela objaviti ovaj post. Pa sam malo istraživala i našla zanimljive poslastice. Počnimo od najjednostavnijih. Pa negdje sam našla među prijedlozima jagode sa čokoladom. Kod nas,barem kod mene, nema jagoda baš po ovoj zimi,tako da sam mislila da je to pomalo glupo,ali evo za svaki slučaj ako kod vas ima:

Sastojci:
- jagode
- čokolada za kuhanje/Nutella

Priprema:
- Ako ćete raditi sa čokoladom za kuhanje,čokoladu treba prvo rastopiti te u toplu čokoladu uroniti jagodu te čekati da se ohladi. A za verziju s Nutellom samo zamočite jagodu u Nutellu i to je to.
Kasnije možete još ukrasiti "šljokicama" naravno onim jestivim haha.




Za idući recept mi se predlažem sendviče u obliku srca.

Sastojci:
- kruh
- salama,sir,krastavci,majoneza ( sve po izboru )

Priprema: Ako imate toster stavite taj obični sendvič koji ste napravili u njega i kad bude gotov izrežite u obliku srca. A ako nemate toster napravit najobičniji sendvič i izrežite u obliku srca. ;)


I zadnji recept su keksići u obliku srca.

Sastojci:
- 120g glatkog brašna
- 125g maslaca
- 1 jaje
- 150g šećera
- 20g kokosovog brašna

Priprema:
Maslac dobro izmrvite s brašnom. Dodajte šećer, jaja i kokosovo brašno te umijesite prhko tijesto. Po želji možete dodati 1 žličicu vrhnja. Pokriveno tijesto ostavite u hladnjaku 1 sat. Ohlađeno tijesto razvaljajte i oblikujte ih kalupićima u obliku srca ili oblikujte rukama. Pecite u pećnici zagrijanoj na 180 stupnjeva 20 minuta.Možete ih ukrasiti po želji.( ovaj recept nisam isprobala,ali našla sam ga na jednom sajtu gdje nalazim i ostale odlične recepte koji uvijek uspiju )



Ako hoćete još isprobani recept za muffine ili još ideja u vezi hrane javite se u komentar.

#GLAZBA 

- Za glazbu preporučujem neke romantične pjesme. Neke od mojih favorita su: 

- All of me - John Legend 




- Let her go - Passenger



- The heart wants what it wants - Selena Gomez


Ako hoćete još javite u komentar...

#FILMOVI 

- Za filmove izaberite neke romantične tipa romantične komedije ili tužne...
Moji prijedlozi su: 

- The fault in our stars  - gledala sam. toplo preporučam. Iako nisam tip kojeg diraju te romantične priče ovaj mi se jako svidio. 

- If I stay  - nisam gledala, ali definitivno hoću za Valentinovo. Svi kažu da je film odličan tako da pogledajte sa mnom. ;)

- Frozen - crtić koji me doslovno oborio s nogu. Za sve koji nisi ljubitelji crtića ovaj će im se zasigurno svidjeti. Tako da moja velika preporuka ide na ovo.

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se sviđa i ideje za idući ostavljajte u komentar. Love youu. ♥♥ 








Broj komentara: 11:

  1. Odličan post zaista! :)

    Poseti moj blog : http://fashionholicyeahh.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.Učlanila sam se. Učlani se i ti u moj ako ti nije problem ♥

      Izbriši
  2. Cokoladne jagodice,mmm.Umirem gledajuci ih hahah. Blog ti je super,pratim te<3
    Ako zelis uclani se u moj blog- marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Cokoladne jagodice,mmm.Umirem gledajuci ih hahah. Blog ti je super,pratim te<3
    Ako zelis uclani se u moj blog- marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com Možemo pratiti jedna drugu? Javi na mom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo isti ukus za pesme i filmove. ♥ Inace, super post. ♥
    onmywaybyivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awwww ♥♥ Hvala ti puno, inače tvoj blog mi se jako sviđa ♥♥

      Izbriši
  6. Post je predobar ♥♥
    Uclanila sam se u tvoji blog,uclani se u moj blog ako ti se dopada
    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši